By Amin Sarhan - Mar 18, 2013

8-Years Old Boy Married a 61-Years Old Woman
ولد عمره 8 سنوات يتزوج إمرأة عمرها 61 سنة



I know that it is hard to believe such news, but many news agents published it, including America On Line, The Sun and Arab News.

In South Africa an 8-year-old school boy, named Sanele Masilela, married mum-of-five Helen Shabangu, a 61-year-old woman, because his dying grandfather requested him to do so. After his death the family was fearing a supernatural punishment from boy's grandfather, so they arranged the wedding. The wedding ceremonies were attended by 100 people, including relatives of both bride and groom including the women children and grandchildren.
أعلم أنه من الصعب تصديق هذا الخبر، ولكن العديد من وكالات الأنباء نشرت هذا الخبر، بما في ذلك أمريكا أون لاين و ذي سن وعرب نيوز.

ففي جنوب أفريقيا تم عقد قران طالب المدرسة سانيلي ماسيليلا ذو السنوات الثمانية على أم لخمسة أولاد اسمها هيلين شابانغو وعمرها 61 عاما، وذلك لأن جده عندما كان على فراش الموت أوصى بهذا الزواج. فبعد وفاته خافت الأسرة من لعنة الجد ونزول العذاب عليهم إذا لم تنفذ الوصية، لذلك قاموا بترتيب الزفاف. وقد حضر مراسم الزفاف 100 شخص من أقارب العروس والعريس على حد سواء بما في ذلك أبناء العروس وأحفادها.









You may like to read these    قد ترغب بقراءة ما يلي
9,999 Red Roses Dress To Marry Miss Bikini
Man Marries Dog
Wedding Dresses not White but Red
African Marriage Rituals

0 comments:

Post a Comment