By Amin Sarhan - Jan 28, 2012

Man Marries Dog
رجل يتزوج كلبة




In November 2010, the Australian Joseph Guiso, 20, married his 5-year-old golden Labrador Retriever named "Honey" in an elaborate wedding ceremony at a park in Toowoomba. Thirty of Guiso's friends and family attended the ceremony, which concluded with the groom getting down on one knee and planting a kiss on his four-legged bride.
"You're my best friend and you make every part of my day better," Guiso told Honey, according to the New York Daily News. Animal rights groups in Australia have disapproved of the wedding. Human-animal marriage is not recognized in law by any country.

في نوفمبر (تشرين الثاني) 2010 تزوج الأسترالي جوزيف غوسيو ذو العشرين ربيعاً من كلبته من نوع "لابرادور ريتريفر" والبالغة من العمر 5 سنوات واسمها "عسل" في حفل زفاف في أحد متنزهات بلدة توومبا. وقد حضر الحفل ثلاثون شخصاً من أصدقائه وعائلته، واختتم الحفل بركوع العريس على ركبة واحدة وزرع قبلة فم على العروس التي تمشي على أربع.
ووفقا لنيويورك دايلي نيوز قال جوزيف للعروس "أنت أفضل صديق لي إذ تجعلين كل لحظة من يومي أحلى". وقد رفضت جماعات حقوق الحيوان في استراليا الموافقة على الزفاف. ولا يعترف بزواج الإنسان من الحيوان في قانون أي بلد في العالم.







1 comments:

Mrdangerking said...

Since its ok for them for men to marry another man i dont think they have problem with marrying a animal

Post a Comment