TOTAL VISITS مجموع الزيارات

By Amin Sarhan - May 31, 2015

Why Women Adore Snakes?
ما سر عشق المرأة للأفاعي؟


Live bare skin to skin contact   الجلد على الجلد الحي مباشرة


I have always wondered about the secret of women's adoration for snakes, but I did not find any answer. Can you give me an answer?

Although many of the ladies I have known tremble at the site of snakes even in a photograph, but they adore snake-like jewelry, love snakeskin shoes and bags and even enjoy wearing snakeskin printed garments. There are even spas around the world that offer snake massage for ladies. Strangely enough many women dances, especially oriental, include snaky contortions. Men in general, I think, find women in snakeskin and sleek snaky contortions sexy.
لطالما تساءلت عن سر عشق المرأة للأفاعي ولكنني لم أجد جواباً. فهل تستطيعون إعطائي إجابة؟

فعلى الرغم من أن كثيراً من السيدات اللاتي عرفتهن يرتجفن عند رؤية الأفاعي حتى في الصور الفوتوغرافية إلا أنهن يعشقن المجوهرات التي تشبه الثعابين ويحببن الأحذية والحقائب المصنوعة من جلد الثعابين ويتمتعتن بالملابس المطبوعة برسم جلد الثعبان. حتى أن هناك منتجعات للسيدات في أنحاء العالم تقدم خدمة التدليك بالأفاعي. والغريب أن كثيراً الرقصات النسائية، الشرقية منها بالذات، فيها التواءات ثعبانية. وأعتقد أن كثيراً من الرجال بشكل عام يجدون إثارة في المرأة التي تلبس جلد الثعبان وتتمايل بسلاسة الأفاعي.

Earring snake   حلق ثعباني


Snake Massage   التدليك بالأفاعي

Many legends and myth tales show women associated with snake. The earliest known depiction is the Snakes Goddess figurine with an owl perched atop her head and holding a snake in each hand excavated at Minoan archaeological sites in Crete dating approximately 1600 BCE. Till these days many artists draw women surrounded by snakes.
ساء مرتبطات بالثعابين. واقدم تصوير لذلك هو تمثال إلهة الثعابين التي تضع بومة فوق رأسها وتحمل في كل يد ثعباناً والذي اكتشف عند التنقيب في المواقع الأثرية المينوية في جزيرة كريت ويرجع تاريخه إلى حوالي 1600 قبل الميلاد. وحتى في هذه الأيام فالعديد من الفنانين يرسمون المرأة محاطة بالثعابين.

Snaky beauty   الجمال الأفعواني



Contortion star - The snake woman   المرأة الأفعى – نجمة استعراضات التلوي


Body tight   ملتصق بالجسد


Snakes in jewelry   الأفاعي في المجوهرات




Snakeskin shoes, bags and jackets   أحذية وحقائب وسترات من جلود الأفاعي






Snake Goddess of Crete, Greece   إلهة الأفاعي في جزيرة كريت اليونانية


Women and snakes in legends and witchcraft   المرأة والأفاعي في الأساطير والسحر



What does the snake search for?   عما يبحث هذا الثعبان؟ـ



You may like to read these    قد ترغب بقراءة ما يلي
Snake Massage
Snake liquors
Pythons Gobble Alligators & Play with Kids
Phallus Resembling Blind Snake

0 comments:

Post a Comment