By Amin Sarhan - Sep 22, 2013

Bahamas Atlantis Resort
منتجع أتلانتيس جزر البهاما


This is the original Atlantis Resort, not in Dubai, but in the Bahamas.
هذا هو منتجع أتلانتس الأصلي، إنه ليس في دبي ولكنه في جزر البهاما.


Many people do not know that the Atlantis of Dubai is not the original one. The original Atlantis is located on Paradise Island, one of the 700 Bahamas Islands, in the Caribbean near Cuba.

The resort consists of a Hotel, Casino, aquarium, and Water Park. Bahamas Atlantis offers a variety of accommodation choices, from the relaxed tropical ambience of the Beach and Coral Towers, to the iconic Royal Towers, to the sheer luxury and contemporary all-suite style of The Cove, to spacious studios and one-bedroom suites directly on Paradise beach.
كثيرون لا يعرفون أن أتلانتس دبي ليس هو الأصل. وإن أتلانتس الأصلي موجود على جزيرة الفردوس وهي واحدة من 700 جزيرة تشكل جزر البهاما في البحر الكاريبي قرب كوبا.

ويتكون المنتجع من فندق وكازينو وأكواريوم (أحواض زجاجية كبيرة للأسماك) وملاهي مائية. ويقدم أتلاتنس البهاما مجموعة فريدة ومتنوعة من خيارات الإقامة، ما بين أجواء استرخاء استوائية في أبراج الشاطئ وأبراج المرجان، إلى أبراج رويال البديعة، إلى الأجنحة المترفة المعاصرة في الكوف، إلى استوديوهات وأجنحة فسيحة بغرفة نوم واحدة مباشرة على شاطئ الفردوس.




























You may like to read these    قد ترغب بقراءة ما يلي
Qasr Al Sarab Desert Resort
Hanging Gardens Luxury Resort
Dine in World's Highest Ferris Wheel Capsules
Magnificent Scenery Atop Langkawi's Sky Bridge

0 comments:

Post a Comment