By Amin Sarhan - Mar 31, 2013

Hire a Living Statue for Your Special Events
استأجر تمثالاً حياً لمناسباتك الخاصة


This is not a sculpted statue, but a living person posing motionless as statue.
هذا ليس تمثالاً منحوتاً ولكنه إنسان حي يقف ساكناً وكأنه تمثال.


In many cities around the world you may encounter a statue on the pavement. You get closer to examine how perfectly it resembles human beings, and suddenly you get startled when it winks at you or move of a finger. To discover that it is a living person painted in bronze imitating a statue, posing stand still and waiting passers to donate some coins.
في كثير من المدن حول العالم قد يصادفك تمثالٌ منصوبٌ على الرصيف. فتقترب منه مندهشاً لدقة صنعه وتشابهه بالبشر، وفجأة تجفل عندما يغمزك أو يحرك طرف إصبعه، لتكتشف أنه شخص حي دهن نفسه بلون برونزي وتنكر في زي تمثال ووقف دون حراك بانتظار أن يرمي المارة لهم ببعض النقود.

Shops sometimes use them in their windows.
تقوم بعض المحلات أحياناً باستخدامهم في واجهاتها.


Now how about renting such living statues for your special events, may be for weddings, anniversaries, parties, corporate events, theme nights - you name it!. In UK there are many companies that you can rent their living statues. The Living Statue Company is one of them. They have celebrities in sports, movies, history and quirky living statues and even living topiary. For sure there are many others companies around the world that provide the similar services.
والآن ما رأيك في أن تستأجر تماثيل حية لمناسباتك الخاصة، مثل حفلات الزفاف أو السنويات أو الحفلات أو مناسبات الشركات أو الأمسيات الخاصة – أو ما شئت! ففي بريطانيا هناك العديد من الشركات التي يمكنك استئجار التماثيل الحية منها. فشركة ليفينغ ستاتيو هي واحدة منها. إذ لديهم تماثيل لمشاهير رياضيين أو تاريخيين أو من الأفلام وغير ذلك حتى أن لديهم تماثيل نباتية (توبياري). وبالتأكيد هناك العديد من الشركات في أنحاء مختلفة من العالم تقدم مثل هذه الخدمات.



















Rather than livening statues now they pose as living plants.
والآن بدلاً من وقوفهم كتماثيل حية يقفون كنباتات حية.







You may like to read these    قد ترغب بقراءة ما يلي
Creatures of Piccinini
Hyperreal Sculptures of Dune Hanson
Giant Skeleton Touring Europe
Stone Feasts

0 comments:

Post a Comment