By Amin Sarhan - Apr 1, 2014

Suspended UFO-Shaped Restaurant
مطعم بشكل طبق طائر معلق


Imagine having a party in a UFO hovering 100m above spectacular scenes!
تخيل نفسك في حفلة على طبق طائر يحوم على ارتفاع 100 متر فوق مناظر رائعة!


This could have happened in the unfinished spectacular huge UFO-shaped restaurant suspended under the top of the arch of Zhivopisny Bridge in north-western Moscow, Russia.

Rather than spanning across the river, the cable-stayed S-shaped bridge runs most of its length along Moskva river as a part of Krasnoprenensky avenue.
كان من الممكن أن يحدث هذا في مطعم مدهش، ولكنه غير منتهٍ، له شكل طبق فضائي طائر ضخم معلق تحت قمة قوس جسر زيفوبسني في شمال غرب موسكو في روسيا.

بدلا من يمتد هذا الجسر ما بين ضفتي نهر موسكو، كما هي بقية الجسور، فإنه يمتد مع إتجاه النهر على شكل حرف S معلق بكوابل حديدية مشكلاً امتداداً لطريق كراسنو برنينسكي.



The bridge runs 30 meters above the river water centerline more than 1.5 kilometers long and 47 meters wide. The main pylon is a 105 meters high arch across the river, carrying the bridge by 78 cables.

The bridge was opened in December 2007, but the restaurant project is delayed due to fire safety concerns and lack of investment.
ويمر الجسر على ارتفاع 30 متراً فوق محور مياه النهر بطول يتجاوز 1.5 كيلو متر وعرض 47 مترا. ويحمل الجسر برج قوسي أساسي ارتفاعه 105 مترا منشأ عبر النهر بواسطة 78 كابلا.

افتتح الجسر في ديسمبر 2007، ولكن مشروع المطعم تأخر بسبب مخاوف حول السلامة من الحرائق ونقص الاستثمارات.












The restaurant during construction   المطعم خلال الإنشاء



You may like to read these    قد ترغب بقراءة ما يلي
Disaster Café
The Heart Attack Grill
Mania of Toilet Restaurants
Restaurant Inside a Waterfall

0 comments:

Post a Comment