By Amin Sarhan - Jun 26, 2015

Magnificent Foggy Scenes
مناظر ضبابية مهيبة


It is not a scene from a sci fi movie, it is Dubai wrapped in fog.
هذه ليست مشهداً من مشاهد أفلام الخيال العلمي، إنها لدبي يلفها الضباب.


The photo has been taken by a master of High Dynamic Range (HDR) photography, Daniel Cheong. He is currently based in Dubai. His stunning photographs are published in " Dubai Ambition and Inspiration".

Daniel was featured in many international magazines including National Geography and many web sites like: CNN, Daily Mirror UK, Huffington Post, etc. He teaches his techniques in specialized workshops in Dubai.
قام بالتقاط هذه الصورة خبير التصوير عالي المدى الديناميكي، دانييل تشيونغ. والذي يقيم حاليا في دبي. وقد نشرت صوره المذهلة في كتاب بالإنكليزية عنوانه "الطموح والإلهام في دبي".

وقد برز دانيال في العديد من المجلات الدولية بما في ذلك ناشونال جيوغرافيك والعديد من المواقع على شبكة الإنترنت مثل: سي إن إن، وصحيفة ديلي ميرور البريطانية وهافينغتون بوست، وغيرها. وهو يعلم تقنياته في ورش عمل متخصصة في دبي.

See the following photos to enjoy the magnificence of scene.
شاهد الصور التالية لتستمتع بروعة المناظر.


Daniel was awarded one of the HIPA (Hamdan Bin Mohammed Bin Rashid Al Maktoum International Photography) 2015 Awards in the Night Photography Category. His photography is not only limited to Dubai. For more of his creative works check danielcheongphotography.com.
وقد حصل دانيل على إحدى جوائز حمدان بن محمد بن راشد آل مكتوم الدولية للتصوير الضوئي لعام 2015 في فئة التصوير الليلي. لا تقتصر صوره فقط على مدينة دبي، لمزيد من الصور الإبداعية الرائعة أنظر موقعه danielcheongphotography.com.



































You may like to read these    قد ترغب بقراءة ما يلي
Courchevel Ski Resort Dangerous Airport
Leisurely Tours Over Paris in a Zeppelin
Marriage in The Sky
Magnificent Scenery Atop Langkawi's Sky Bridge

0 comments:

Post a Comment