By Amin Sarhan - Apr 22, 2015

World's First Chocolate Themed Hotel
أول فندق بمزاج الشوكولاته في العالم


Rich hues of chocolate   أطياف الشوكولاتة الغنية


If you are one those who adore chocolate, like me, then The Chocolate Boutique Hotel is for you to spend few days in cozy chocolate-themed rooms that are decorated in warm hues of chocolate, cream and caramel; or enjoy chocolate tasting and truffle making master classes in workshops that would learn how to make delicious Belgian truffles, chocolate portrait painting or even make a chocolate shoe with matching handbag.

The hotel is located in Bournemouth, UK, in a 19th century building that has been restored and opened in 2007 to become the world's first chocolate themed hotel.
إذا كنت واحدا ممن يعشقون الشوكولاتة مثلي فإن فندق بوتيك الشوكولاتة هذا هو لك لقضاء بضعة أيام في غرف ممتعة بمزاج الشوكولاته زينت بألوان دافئة من ألوان الشوكولاتة والكريمة والكرامل. أو للتمتع بتذوق الشوكولاتة ودورات مبدعي صنع الترافل في ورش العمل تعلمك صنع الترافل البلجيكي اللذيذ وصنع لوحات من الشوكولاتة أو حتى صنع حذاء من الشوكولاتة مع حقيبة يد مطابقة.

يقع الفندق في بورنموث في المملكة المتحدة، في مبنى من القرن الـتاسع عشر تم ترميمه وافتتاحه في عام 2007 ليصبح أول فندق بمزاج الشوكولاتة في العالم.

Chocolate tasting   تذوق الشوكولاته





Chocolate hues in all areas   أطياف لون الشكولاته في كل مكان











You may like to read these    قد ترغب بقراءة ما يلي
Chocolate Shawarma & Kebab
Fashion Made with Chocolate
Chocolate Bouquets Instead of Flower Bouquets
Edible Chocolate Boxes & Cups

0 comments:

Post a Comment